Aflysning af ordinær generalforsamling 2020

Kære beboere

Grundet seneste udmelding fra myndigederne angående Covid19 kan bestyrelsen desværre ikke afholde ordinær generalforsamling inden for deadlinie. (30 maj)

Derfor gør bestyrelsen brug af §10.1 i vores vedtægter og suspendere generalforsamling for 2020. Indkommende forslag angående kontingenthævelse og udvidelse af legeplads suspenderes og tages op i 2021 eller alternativt på ekstra ordinær generalforsamling når tiden er til dette.

Hvis du ikke kan godkende nedenstående skal du inden 7 dage fra denne skrivelse sende en mail til bestyrelse @ egernhaven.dk

1. Godkende regnskab for 2019 (revisor har godkendt dette)

2. Godkende budget for 2020

3. Godkende genvalg af kasserer.

Tak for jeres forståelse.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Grundejerforeningen

Dette indlæg blev udgivet i Bestyrelsen, Generalforsamling og tagget , , . Bogmærk permalinket.